CrisesDown 101, Kriz Yönetimi Eğitimi

4,8 (36 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

FamilyUp 101, Aile Şirketi ve Aile Markası Yönetimi Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin İçeriği

·Kriz yönetimi ile risk yönetimi arasındaki farklar nelerdir?

·Kriz öncesi iyi günde yapılması gerekenler nelerdir?

·Kriz esnasında neler yapılmalıdır?

·Kriz bittikten sonra yapılması gerekenler nelerdir?

·Kriz ve algı yönetimi.

·Krizlerde malı korumak mı, itibarı korumak mı daha önemlidir?

·Kriz ve PR.

·Kriz ve Sosyal Medya.

·Krizden güçlenerek çıkmak mümkün mü?

·Krizi fırsata nasıl çevirebiliriz?

·Kriz odası yönetimi.

·Kriz komitesi.

·Hasar raporu nasıl düzenlenmelidir?

·Krizlerde açıklamalar nasıl yapılmalıdır?

·Krizlerde iç iletişim nasıl olmalıdır?

·Örneklerle iyi ve kötü kriz yönetenler.

·Soru/Cevap.

 

Eğitimin Hedef Kitlesi

CrisesDown 101 eğitimi; birey, şirket ya da markaların karşılaşabilecekleri olası krizlerde kriz yönetimini nasıl yapacakları konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak isteyen şirket hissedarları, yönetim kurulu üyeleri veya üst düzey yöneticileri içindir. Eğitim, örneklemelerle zenginleştirilmiş ve pratik kazandıran formattadır.

 

Eğitimin Çıktısı

CrisesDown 101 eğitimi, olası krizleri paniklemeden en kısa zamanda ve en az hasarla atlatmanızda size bilgi ve deneyim kazandırır. Eğitim, yalnızca maddi duran varlıklarınızı koruma yöntemlerini değil aynı zamanda maddi olmayan duran varlık olan markanızın değerini ve itibarınızı nasıl koruyacağınız konusunda da sizi bilgilendirecektir.

 

 

Eğitimin Süresi

2 Tam Gün

Eğitmen(ler)i

Ömer Şengüler kimdir?

 

Eğitimi:

  • Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
  • Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
  • MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
  • Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
  • İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
  • M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985

 

Kariyeri:

Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.

 

Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM