Eğitimin İçeriği
·Marka, imaj ve algı ilişkisi nasıldır?
·Marka algı mıdır?
·Var olmak algılanmaktır.
·Kişisel imaj yönetiminde fiziki görünüşün algıya etkisi nedir?
·Şirket imajı tazelenebilir mi?
·Marka imajı nasıl yenilebilir?
·İnternet sayfasının imaja etkisi nedir?
·Kurumsal kimliğin algıya etkisi.
·Sosyal medya hesap yönetiminin imaj yönetimindeki rolü nedir?
·Ekşi sözlük, şikayetvar ve internet yorumlarının imaja etkisi nedir?
·Show up ile Show off arasındaki fark.
·İç görülerin imaj yönetimindeki önemi.
·İmaj yönetimi ve internet.
·İmaj yönetimi ve reklam.
·Şalteri kapatıp iletişimi kesmek mi ya da imajı yönetmek mi?
·Pazarlama Yönetimi Kültürü ve imaj yönetimi.
·Monitoring raporlarının ve araştırma verisinin imaj yönetimine katkısı.
·İftira, şantaj, kötüleme kampanyalarında imaj yönetimi nasıl olmalıdır?
·Sıfırdan bir imaj yaratılabilir mi?
·İmaj 180 derece değişebilir mi?
·Marka hikayesinin imajla ilişkisi.
·İmaj yönetimi prensiplerden taviz vermek midir?
·İmaj yönetiminin finansal getirileri nelerdir?
·Soru/Cevap
Eğitimin Hedef Kitlesi
ImageUp 101 eğitimi, yepyeni bir imaj yaratmayı planlayan veya mevcut imajı yara almış ya da imajını değiştirmek isteyen; şirketler, markalar ve kişiler içindir.
Eğitimin Çıktısı
ImageUp 101 eğitimi, markanız hak etmediği bir itibar kaybına uğradıysa marka imajınızı tekrardan güçlendirmenizde size bir yol haritası geliştirmenizi sağlayacaktır. Eğitim, yeni girişiminizde markanızın imaj yönetimini güçlü kılmanızda size yardımcı olacaktır.
Eğitimin Süresi
1 Tam Gün
Eğitmen(ler)i
Ömer Şengüler kimdir?
Eğitimi:
- Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
- Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
- MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
- Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
- İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
- M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985
Kariyeri:
Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.
Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.
Yorumlar