BrandingUp 101,Sıfırdan Marka Yaratma Eğitimi

4,4 (56 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

ISO 14064 Sera Gazı Doğrulayıcı / Baş Doğrulayıcı Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin İçeriği

·Yatırım öncesi iş planı nasıl hazırlanır?

·Marka, pazarlama, reklam ve satışı marka yaratmada nasıl kullanmalıyız?

·Marka konumlandırması nasıl yapılır?

·Hedef Kitle Segmentasyonu ve Analizi nasıl yapılır?

·Kalitatif ve Kantitatif araştırma analizlerinin konumlandırmaya katkısı nedir?

·Doğru marka adı geliştirmek için hangi adımlar atılmalıdır?

·Marka adını garantiye almanın adımları nelerdir?

·Markanın COBI Analizi nasıl yapılır?

·4P’yi kullanarak nasıl Pazarlama Stratejisi geliştiririz?

·Markalaşma Stratejisi nasıl geliştirilir?

·Satış Stratejisi nasıl geliştirilir?

·Hedef, strateji ve taktikler nasıl belirlenmelidir?

·Yapılacaklar ve yapılmayacaklar listeleri aslında hangi işlevi görürler?

·Logotype, ambalaj, internet sitesi, sosyal medya hesapları ve marka ilişkisi.

·Marka değeri nedir?

·Soru/Cevap

Eğitimin Hedef Kitlesi

Yeni girişimciler, sıfırdan marka yaratmak isteyenler ya da yeni bir markaya sahip olmak isteyenler için.

Eğitimin Çıktısı

Eğitime katılmanız durumunda henüz yolun başındayken sağlam bir marka stratejisine ve güçlü bir marka değerine nasıl sahip olacağınız hakkında bir yol haritasına sahip olmuş olacaksınız. BrandingUp 101 eğitimi, markalaşma yolculuğunuzda size karanlıkta ışık tutacaktır.

Eğitimin Süresi

2 Tam Gün

Eğitmen(ler)i

Ömer Şengüler kimdir?

 

Eğitimi:

  • Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
  • Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
  • MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
  • Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
  • İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
  • M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985

 

Kariyeri:

Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.

 

Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM