MeUp 101, Kişisel Marka Yaratma Eğitimi

4,4 (41 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

ImageUp 101, Yeni Bir İmaj Yaratma Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin İçeriği

·      Kişisel markalaşmak ve meşhur olmak arasındaki farklar nelerdir?

·      Kişisel pazarlama, kişisel satış ve kişisel markalaşma arasındaki farklar nelerdir?

·      Linkedin ve kişisel markalaşma.

·      Instagram ve kişisel markalaşma.

·      Google ve kişisel markalaşma.

·      İmaj yönetimi nedir?

·      Algı yönetimi ve kişisel markalaşma ilişkisi.

·      Asansör toplantısına nasıl hazırlanmalıyız?

·      Kişisel markalaşmada yapılmaması gerekenler nelerdir?

·      Kişisel hikâye yaratmak ve hikâyeye sahip çıkmak nasıl olmalıdır?

·      Kişisel markayı güçlendirmek için mutlaka reklam yapmak gerekli midir?

·      Şirkette mi Türkiye’de mi dünyada mı marka kişi olmak istiyorsunuz?

·      Kişisel kriz yönetimi nasıl yapılmalıdır?

·      Kibarlık kurallarının kişisel markaya etkisi nedir?

·      Soru/Cevap

 

Eğitimin Hedef Kitlesi

MeUp 101 eğitimi, markalaşmak isteyen girişimci, siyasetçi, bilim insanı, akademisyen, serbest meslek sahibi, ev hanımı veya iş insanları.

Eğitimin Çıktısı

Eğitim, içinizdeki gücü kullanarak yeteneklerinizi keşfetmenizi, bilinirliğinizin artmasını sağlayacak ve kendi kişisel marka değerinizin yükselmesine katkıda bulunacaktır.

MeUp 101 eğitimi, güçlü marka kişiler yaratır dilerseniz Türkiye’de, Türkiye’ye sığamıyorsanız dünyada.

 

Eğitimin Süresi

2 Tam Gün

Eğitmen(ler)i

Ömer Şengüler kimdir?

 

Eğitimi:

  • Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
  • Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
  • MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
  • Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
  • İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
  • M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985

 

Kariyeri:

Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.

 

Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona, BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM