CityUp 101, Marka Kent Yaratma (Destination Branding) Eğitimi

4,8 (54 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

MergeUp 101, Şirket Birleşmeleri (M&A) Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin İçeriği

·Her ülke, kent, ilçe veya bölge markalaşabilir mi?

·Markalaşmanın ülkeye, kente veya bölgeye katkıları nelerdir?

·Kent markalaşmasında hedef kitle kimdir ve analizi nasıl yapılmalıdır?

·Bir kent için pazarlama stratejisi nasıl geliştirilir?

·Markalaşırken hedef, strateji ve taktikleri belirlemenin yöntemleri.

·Marka kent pazarlama stratejisi geliştirirken araştırmaların önemi.

·Kent markalaşmasında yapılacaklar ve yapılmayacaklar listeleri nasıl oluşturulur?

·Kentin resmi internet sayfası ve dijital varlıklarının yönetimi nasıl olmalıdır?

·Bir kent Google’da nasıl markalaşır?

·Kent, markalaşmadan önce alt yapı ve ulaşım ihtiyaçlarını tamamlamalı mıdır?

·Kent kimliği, logosu, simgesi nasıl oluşturulmalıdır?

·Kent, hedef kitlesiyle nasıl iletişim kurmalıdır?

·Bir kent nasıl kriz yönetmelidir?

·Kentin marka değerinin artması kente yatırımcı çeker mi?

·Kentin marka değerinin artması kentteki gayri menkullerin daha da değerli olmasını sağlar mı?

·Marka kent olmak ve dünya vatandaşlığının ilişkisi.

·Marka kent olmanın finansal getirileri nelerdir?

·Yaratıcı kesim ve kent markalaşması ilişkisi.

·Ülke marka değerinin kent markasına etkisi.

·Dünyadan ve Türkiye’den kent markalaşması örnekleri.

·Marka kent projesinin finansal getirileri nelerdir?

·Soru/Cevap

 

Eğitimin Hedef Kitlesi

Belediye Başkanı, Vali, Kaymakam gibi kent liderleri. İl-ilçe Belediyeleri, Valilikler, Kaymakamlıklar veya kent STK’larının üst düzey yöneticileri ile iletişim-pazarlama birimlerinde görevli olan çalışanlar.

 

Eğitimin Çıktısı

CityUp 101 eğitimi, yönetimine katkıda bulunduğunuz kent, ilçe veya bölgenin bir mıknatıs gibi çekiciliğinin olması ve değerinin artması için sizlere bir yol haritası sunacaktır.

 

 

Eğitimin Süresi

2 Tam Gün

Eğitmen(ler)i

Ömer Şengüler kimdir?

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM