Eğitimin İçeriği
·Büyük şirket, daha çok kâr ve daha büyük varlık anlamına mı gelir?
·Büyümenin avantajları ve dezavantajları.
·Şirketi büyütürken markayı da büyütmek.
·Şirket büyürken ekibi de güçlendirmek.
·Büyüsek mi büyümesek mi?
·Şirketin mevcut fotoğrafı nasıl çekilir?
·Büyürken kurumsallaşmak.
·Büyürken kontrolü kaybetmemek.
·Güvenmek ve kontrol etmek ilişkisi.
·Büyürken finansal denetim.
·CRM’in büyümeye katkısı nedir?
·ERP’nin büyümeye katkısı nedir?
·Büyürken organizasyon şeması nasıl olmalıdır?
·Büyürken görev tanımları ve KPI’ları da dönüştürmek.
·Şirket büyürken kendimizi dönüştürmek.
·Büyürken pazarlama stratejimizi nasıl güncelleriz?
·Büyümenin muhasebe ve finansla dansı.
·Büyürken dijital transformasyon.
·Büyürken inovasyon.
·Büyürken aile içi dengeler.
·Büyürken rekabetçi yeni bir yönetişim sistemini nasıl oluştururuz?
·Şirketi büyütmenin finansal getirileri nelerdir?
·Soru/Cevap
Eğitimin Hedef Kitlesi
SizeUp 101 eğitimi, şirketinin ölçeğini büyütmek isteyen girişimciler ve dönüşüm sürecinde olan şirket sahipleri içindir.
Eğitimin Çıktısı
SizeUp eğitimi, mütevazı şirketi büyük şirkete dönüştürmenin verimli, karlı ve sağlıklı olmasında donanımlı olmanızı sağlar. Şirketlerin büyük işletme statüsüne ya da Holding statüsüne geçişleri süreçlerinde bir yol haritasına sahip olmalarında bilgi ve deneyim edinmelerine yardımcı olur.
Eğitimin Süresi
2 Tam Gün
Eğitmen(ler)i
Ömer Şengüler kimdir?
Eğitimi:
- Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
- Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
- MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
- Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
- İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
- M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985
Kariyeri:
Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.
Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.
Yorumlar