MergeUp 101, Şirket Birleşmeleri (M&A) Eğitimi

3,9 (32 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

CrisesDown 101, Kriz Yönetimi Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin İçeriği

·Mergers & Acquisitions (M&A) nedir?

·Şirket hisselerini satmakla şirketi devretmek arasındaki farklar.

·Stratejik ortakla finansal ortak arasındaki fark.

·Kimler, ne zaman M&A planı yapmalıdır?

·M&A’in şirkete ve markaya katkıları nelerdir?

·M&A’in şirkete ve markaya zararı var mıdır?

·M&A müzakereleri nasıl başlatılmalıdır?

·Müzakere ile pazarlık arasındaki farklar nelerdir?

·M&A öncesi denetim (due diligence) süreci nasıl yönetilmelidir?

·M&A’in yalnızca şirkete ve mevcut hissedarlara mı katkısı vardır, markaya katkısı nedir?

·M&A mi yoksa halka açılmak mı?

·M&A’de şirket değeri ve marka değeri nasıl belirlenir?

·EBITDA çarpanı nedir?

·Ülke değeri, şirket ve marka değerini nasıl etkiler?

·Ortaklar sözleşmesi, şirket kuruluş sözleşmesi ve satın alma sözleşmesi arasındaki farklar nelerdir?

·M&A ve vergi mevzuatı.

·M&A yalnızca finansal bir proje midir?

·M&A sonrası üst yönetim ve Yönetim Kurulu nasıl oluşturulmalıdır?

·M&A sonrası raporlama.

·M&A, şirket kültürü ve kültürel adaptasyon.

·M&A sonrası pazarlama stratejisinin güncellenmesi.

·M&A’in markaya finansal katkıları nelerdir?

·Soru/Cevap.

 

 

Eğitimin Hedef Kitlesi

MergeUp 101 eğitimi, finansal veya stratejik ortaklık yapmak ya da şirket hisselerini satmak planı olan şirket ortakları, Yönetim Kurulu Üyeleri ve üst düzey yöneticileri içindir.

 

 

Eğitimin Çıktısı

MergeUp 101 eğitimi, markanızın ve şirket hisselerinin hak ettiği değerden hesaplanması için bir yol haritasına sahip olmanızı sağlar. Eğitim sayesinde birleşme sonrası markanın daha da büyümesini, markanın korunması ve iki şirket kültürünün birbiriyle uyumlu olmasını sağlarsınız.

 

 

 

Eğitimin Süresi

3 Tam Gün

Eğitmen(ler)i

Ömer Şengüler kimdir?

 

Eğitimi:

  • Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
  • Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
  • MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
  • Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
  • İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
  • M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985

 

Kariyeri:

Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.

 

Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM