HeirUp 101, Vâris(Devralan) Koçluğu Eğitimi

4,7 (34 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

ImageUp 101, Yeni Bir İmaj Yaratma Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin İçeriği

·Zamansız (timeless-hiç bitmeyen, ölümsüz) şirket ve marka ne anlama gelir?

·Markanın DNA’sı, markanın yaratıcısı ve marka arasındaki ilişki.

·İnsan ve insan marka özellikleri.

·Marka kültürü, marka kişiliği, marka algısı, sevilen marka.

·Marka kültürünü yaratan Pazarlama Yönetimi Kültürü nedir?

·Genç nesildeki modern yönetim anlayışının pazarlama yönetimi kültürüyle ilişkisi.

·Markayı yoktan var eden kurucuların deneyimlerinin genç nesle daha sağlıklı aktarılması.

·Markanın yeni nesil vârisleri için pazarlama ve markalaşma yol haritası nasıl geliştirilmelidir?

·Eski nesil ve yeni nesil için işlevsel bir yönetişim sistemi nasıl oluşturulmalıdır?

·Genç varisler neden değerlidir ve onlardan nasıl faydalanmak gerekir?

·Şirketin ve markanın sahibi aslında kimdir?

·Dünyada yüzyıllardır ayakta duran ölümsüz markalar bunu nasıl başardılar?

·Aile anayasası şirketin uzun ömürlü olmasında bir fantezi mi yoksa zorunluluk mudur?

·Marka ömrü ve miras paylaşımı ilişkisi.

·Muris (vefat edip miras bırakan), Vâris (mirasta hak sahibi olan) ve marka ilişkisi.

·Genç nesil mi yoksa profesyoneller mi yönetimi devralmalıdır?

·Hisseleri hayattayken başka bir yatırımcıya satmakla varislere devretmenin markaya etkisi.

·Varis eğitiminin finansal getirileri nelerdir?

·Soru/Cevap

 

Eğitimin Hedef Kitlesi

-Şirket hisselerini veya yönetimini devredecek varisleri olan ilk - ikinci nesil ya da artık emekli olup sorumluluklarını devretmek isteyen hissedarlar içindir,

-Öncelikle aile şirketinin yönetimini üstlenmeye hazırlanan İleride şirket hisselerine de sahip olmaya aday, ikinci ya da üçüncü nesil aile fertleri içindir,

 

Eğitimin Çıktısı

FamilyUp 101 eğitimi, hisseleri devredecek olan murislerin gözlerinin arkada kalmaması ve bayrağı devralan varislerin kendilerini daha fazla güvende hissetmeleri için yol haritasına sahip olmasını sağlar.

 

Eğitimin Süresi

3 Tam Gün

Eğitmen(ler)i

Ömer Şengüler kimdir?

 

Eğitimi:

  • Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
  • Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
  • MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
  • Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
  • İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
  • M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985

 

Kariyeri:

Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.

 

Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM