FamilyUp 101, Aile Şirketi ve Aile Markası Yönetimi Eğitimi

4,5 (55 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

MergeUp 101, Şirket Birleşmeleri (M&A) Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin İçeriği

·Aile şirketi ile diğer şirketler arasındaki en önemli farklar nelerdir?

·Aile şirketlerinde nesiller arasındaki kültürel adaptasyon nasıl sağlanmalıdır?

·Aile şirketlerinde nesiller birbirlerinden nasıl öğrenmelidir?

·Aile şirketi ve MICE ilişkisi nedir?

·Aile şirketinde Pazarlama Yönetimi Kültürü nasıl olmalıdır?

·Aile şirketinde marka yönetimi nasıl yapılmalıdır?

·Aile şirketinde kriz yönetimi nasıl yapılmalıdır?

·Aile şirketinde finansal tablolar nasıl okunmalıdır?

·Aile anayasası, şirket anayasası ve ortaklar sözleşmesi arasındaki farklar nelerdir?

·Marka manifestosu nedir, nasıl geliştirilir?

·Görev tanımları ve KPI’lar.

·Markanın DNA’sı nedir?

·Aile şirketlerinde markanın ölümsüzleştirilmesi nasıl sağlanır?

·Soru/Cevap

 

Eğitimin Hedef Kitlesi

Hissedarlar, Yöneticiler, Yönetim Kurulu Üyesi olan bireyler içindir.

Eğitimin Çıktısı

FamilyUp 101 eğitimi, aile şirketinizin uzun yıllar yaşamasını sağlayacak bir yol haritası geliştirmenizi sağlar. Eğitim, markanızın zamansız bir ömre sahip olmasında katkı sağlayacaktır.

 

Eğitimin Süresi

1 Tam Gün

Eğitimin Gün ve Saatleri

3 Tam Gün

Eğitmen(ler)i

Ömer Şengüler kimdir?

 

Eğitimi:

  • Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
  • Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
  • MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
  • Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
  • İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
  • M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985

 

Kariyeri:

Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.

 

Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM