Eğitimin İçeriği
·Pazarlamanın 4P’si.
·E-ticaret mağazası ile fiziki mağaza arasındaki farklar.
·E-ticaret mağazası ve Instagram hesabından satış yapmak.
·E-ticaret mağazası ve Whats App üzerinden satış yapmak.
·E-ticaret ve Google.
·E-ticaret mağazası ve pazaryerleri.
·E-ticarette konumlandırma.
·E-ticarette raporlama, monitoring ve veri analizi.
·E-ticaret ve yapay zekâ kullanımı.
·E-ticaret ve pazarlama stratejisi.
·E-ticarette satış fiyatı stratejisi.
·E-ticaret ve reklam.
·E-ticaret ve ihracat.
·E-ticarette yapılacaklar ve yapılmayacaklar listeleri.
·E-ticaretin avantajları ve dezavantajları.
·Kiralık E-ticaret platformlarıyla çalışmak.
·E-ticarette markalaşmak.
·E-ticarette pazarlama.
·E-ticaret ve performans pazarlaması.
·E-ticaret ve markanın sosyal medya hesapları.
·E-ticaret, CRM ve şikâyet yönetimi.
·E-ticaret ve kargo teslimatı.
·E-ticaret ve internet yorumları yönetimi.
·E-ticaret ve algı yönetimi.
·E-ticarette markalaşmanın markaya finansal katkıları nelerdir?
·Soru/Cevap.
Eğitimin Hedef Kitlesi
E-commerceUp 101 eğitimi, internet üzerinden satış yapmak ve aynı zamanda marka değerini korumak isteyenler içindir.
Eğitimin Çıktısı
E-commerce 101 eğitimi, markanızın değerini düşürmeden karlı bir e-ticaret faaliyeti yapmanızı sağlayacak yol haritasını geliştirmenizi sağlayacaktır.
Eğitimin Süresi
2 Tam Gün
Eğitimin Gün ve Saatleri
2 Tam Gün
Eğitmen(ler)i
Ömer Şengüler kimdir?
Eğitimi:
- Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
- Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
- MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
- Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
- İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
- M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985
Kariyeri:
Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.
Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona, BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.
Yorumlar