Eğitimin İçeriği
·Marka, pazarlama, reklam ve satış terimlerinin anlamlarını netleştirmenin markalaşmayla ilgisi nedir?
·Mevcut markanın fiyatı ve satış noktaları markanın mevcut konumlandırmasını nasıl etkilemiş olabilir?
·Markanın yeni konumlandırmasında nelere dikkat edilmelidir?
·Yeni marka konumlandırmasında Hedef Kitle Segmentasyonu ve Analizinin önemi nedir?
·Kalitatif ve Kantitatif araştırma analizlerinin yeni marka konumlandırmasına etkisi nedir?
·Yeni konumlandırma ve marka adı ilişkisi.
·Yıllardır kullanılan marka adı değiştirilebilir mi?
·Yeniden markalaşma stratejisinin satış, kar ve algı üzerindeki etkisi nedir?
·Yeniden markalaşma stratejisinin marka değerine olumlu yansıması için neler yapılmalıdır?
·Yeni pazarlama stratejisi nasıl geliştirilmelidir?
·Yeni marka stratejisi nasıl geliştirilmelidir?
·Yeni marka stratejisi demek yeni logo demek midir?
·Soru/Cevap
Eğitimin Hedef Kitlesi
Marka algısının eskidiğini düşünen ve pazarda daha güçlü olarak var olmak isteyen marka sahipleri veya yöneticileri için.
Eğitimin Çıktısı
Eğitim; markanızın ürünlerinin hak ettiği yüksek değerden satılmasına ve pazar payının büyümesine katkıda bulunacaktır. BrandUp 101 eğitimi, markanıza yeni, taze bir kimlik ve vaat oluşturmanızda (re-branding) ve yeni marka kimliği algısının güçlü yönetilmesinde pazarlama yol haritanızı geliştirmenizi sağlayacaktır.
Eğitimin Süresi
2 Tam Gün
Eğitmen(ler)i
Ömer Şengüler kimdir?
Eğitimi:
- Bilgi Üniversitesi, Master, AB Hukuku, Hukuk fakültesi, Türkiye – 2004
- Harvard Business School OPM31/Executive MBA, ABD – 2002
- MIT Sloan School of Management /Asp, ABD – 2000
- Marmara Üniversitesi, Master, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye – 1991
- İstanbul Üniversitesi, Master, İşletme İktisadı Enstitüsü, Türkiye – 1990
- M.Bin Saud Üniversitesi, Lisans, Sosyal Bilimler, Riyadh, Saudi Arabia – 1985
Kariyeri:
Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır.
Ömer Şengüler, markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona,BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.
Yorumlar