Eğitim İçeriği
Toplam Kalite Yönetimi (TKY), işletmedeki tüm kaynaklarını ve çalışanlarını müşterilerin ihtiyaçlarını yerine getirebilen sistematik bir yöntemdir. Bu eğitim TKY doğrultusunda ve müşteri memnuniyeti önceliğini esas alarak işletmelerde insan, süreç, müşteri ve sürekli geliştirme temelleri üzerine bakış açısı kazandırmayı hedeflemektedir.
Kimler Başvurabilir
Kurumlarda görev alan yönetici personeller, uzmanlar, memurlar, operatörler, teknisyenler ve işçiler başvurabilir.
Detaylı Eğitim İçeriği
Hizmet Kalitesi
Sistem Yaklaşımı
Uygulanan Yönetim Sistemlerinin Tanıtımı
Toplam Kalite Yönetimi (TKY)
Yönetim Sistem Standartları
Süreç Yönetimi
Yönetim Sistemi Uygulamaları
Sertifika
4 saat eğitim programına katılım şartını sağlayan katılımcılara eğitim sertifikası verilecektir.
Eğitmenler
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkilendirilmiş eğitmenler tarafından bu eğitim verilecektir.